Zanglessen

Ben je op zoek naar (pop- of jazz) zanglessen?  Dan ben je bij Rootz Muziekschool aan het juiste adres!  Samen met één van onze zangdocenten werk je tijdens individuele- of groepslessen aan een verantwoord gebruik van het meest persoonlijke instrument dat er is:  je stem. Inzing-oefeningen, stemvorming en ademhalingstechniek zijn vaste onderdelen van de zangles.  Op de keuze van het repertoire kan je zelf invloed uitoefenen.  Wij bieden zanglessen voor beginnende en gevorderde zangers; onze ervaren docenten hebben allen een conservatoriumopleiding.  Onderstaand een overzicht van onze zangdocenten; als je klikt op een docent kom je meer over hem of haar te weten.

Docenten

Ron van der Kraan
Leslocatie Delft: dinsdag, woensdag, donderdag
Leslocatie Pijnacker: maandag
Nicolette Klein
Leslocatie Delft: maandag
Leslocatie Nootdorp: vrijdag

Zangles in Delft, Nootdorp of Pijnacker

Zanglessen worden gegeven op alle drie de drie locaties van onze muziekschool:  Delft, Nootdorp en Pijnacker. In bovenstaand overzicht zie je welke docent lesgeeft per dag en locatie. Starten met zangles bij onze muziekschool kan het beste via een kennismakingscursus. Tijdens vier individuele lessen maak je kennis met onze docenten en onze ‘onschoolse’ manier van muziekonderwijs.

Tarieven zanglessen
Een overzicht van de tarieven voor het volgen van zangles, vind je op de Tarieven-pagina.

Kies jouw repertoire
Onderdelen van de zangles zijn inzing-oefeningen, stemvorming en ademhalingstechniek. Daarnaast wordt een repertoirekeuze gemaakt en daar kan jij als leerling veel invloed op uitoefenen. Misschien heb je nog geen idee waar je muzikale voorkeur naar uitgaat. In dat geval hebben onze ervaren docenten voldoende repertoire om je op een idee te brengen.

Ook voor gevorderde en professionele zangers
Ook gevorderde of (semi)professionele zangers en zangeressen kunnen bij ons terecht voor zanglessen. Vaak wordt dan gewerkt aan specifieke dingen zoals bijvoorbeeld het vermijden van stemproblemen bij het zingen.