Angela Conejo Mangas

Viool

Angela Conejo Mangas komt uit Spanje. Zij begon met viool spelen toen ze 8 jaar oud was. In 2013 verhuisde zij naar Nederland om te gaan studeren aan het Rotterdams conservatorium Codarts bij Andras Czifra. Momenteel studeert Angela verder aan het Conservatorium van Antwerpen.

Sinds 2014 werkt Angela als viooldocent. Zij heeft ervaring met lesgeven aan kinderen vanaf 5 jaar en aan jongeren en volwassenen van alle leeftijden. Haar lessen zijn ontspannen en leuk! Angela: “Heb je in het verleden al eens viool geprobeerd en ben je toen gestopt omdat je niet meer genoeg gemotiveerd was? Begin weer! Het is nooit te laat om viool te spelen en met een goede methode kan iedereen het leren. Ik kan je de basistechnieken van de strijkstok- en vioolhouding snel aanleren. Met mijn resultaatgerichte methode beschik je spoedig over de muzikale vaardigheden om liedjes te kunnen spelen.”

Angela geeft les bij Rootz Muziekschool sinds 2019.

Leslocatie Delft: dinsdag