Muziek Op Schoot

Voor kind en ouder

“Muziek op Schoot” is de verzamelnaam voor muziekcursussen voor baby’s en peuters van 4 maanden tot en met 4 jaar. Er wordt gezongen, geluisterd en bewogen, gedanst en geklapt en er wordt gebruik gemaakt van voor jonge kinderen geschikte instrumentjes. De kinderen staan centraal maar de cursus “Muziek op schoot” is bedoeld voor kind en ouder/verzorger SAMEN. Ouder/verzorger kan ook opa/oma of een vertrouwde oppas zijn. U als ouder/verzorger hoeft echt niet bijzonder muzikaal te zijn of mooi te kunnen zingen. Ook zal het uw kind een zorg zijn of u wel- of geen noten kunt lezen of een instrument bespeelt.

Het gaat om het samen plezier beleven aan de aangeboden activiteiten.

Indeling
De muziekactiviteiten worden op het ontwikkelingsniveau van het kind afgestemd. Met individuele verschillen wordt rekening gehouden.

Gebouw Delftstede
Phoenixstraat 66 Delft
Lokaal 215 (2e etage)

Zdenka Prochazkova

Docente Muziek Op Schoot

Zdenka Prochazkova is muziekpedagoog, violist en altviolist. Na haar altvioolopleiding bij het Utrechts Conservatorium heeft Zdenka de post-HBO Muziek op Schoot docent opleiding voltooid en deelt ze graag haar passie voor muziek.

Zdenka is gefascineerd door het potentieel en de muzikaliteit die bij alle jonge kinderen aanwezig is. Ze draagt graag actief bij aan het stimuleren van al die talenten. Daarom geeft ze wekelijks lessen bij KDV’s in Delft, Delfgauw, Schiedam en Rotterdam, op basisscholen in Den Haag, ouder-kind cursussen in Delfgauw en wordt ze vaak gevraagd om verschillende workshops of feestelijke evenementen met muziekactiviteiten voor jonge kinderen te verzorgen.

Zdenka speelt vaak ook klassieke concerten voor kinderen vanaf 0-6 jaar met haar ensemble Krulmuziek.

Woensdag worden bij voldoende belangstelling 3 cursussen ingedeeld:
09:00 – 09:45 uur dreumesen (1 – 2 jaar), 10.00 – 10.45 uur peuters (2 – 4 jaar) en 11:00 – 11:30 baby’s (4 maanden – 1 jaar)

februari – april 2024 | 9 lesdata | € 92,25

februari 28
maart 6, 13, 20, 27
april 3, 10, 17, 24

Mei – juni 2024 | 8 lesdata | €82,-

mei 22, 29
juni 5, 12, 19, 26
juli 3, 10

September – november 2024 | info volgt z.s.m.

september
oktober